вівторок, 13 листопада 2018 р.

МО учителів біології, хімії,екології та основ здоров’я

   12 листопада в ОЗ "Мостиський ЗЗСО №1 І-ІІІст." пройшов майстер-клас на тему "Формування ключових компетентностей шляхом використання особистісно зорієнтованого навчання" (вчитель біології Федак Г.Л.)
          Життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі і нестандартні рішення. Одним із шляхів оновлення змісту освіти й узгодження його з потребами сучасності є орієнтація на формування компетентностей та створення ефективних механізмів їх впровадження через навчально – виховний процес у школі.В сучасній методиці  і практиці навчання біології  все більше уваги приділяється оптимальному сполученню різноманітних форм і  методів навчання . Це дозволяє більш ефективно вирішувати навчально - виховні завдання, максимально врахувати особливості  змісту біологічних курсів, вікові особливості учнів, розумне поєднання  раціонального та емоційного у викладанні  та навчанні. В сучасній методиці  і практиці навчання біології  все більше уваги приділяється оптимальному сполученню різноманітних форм і  методів навчання . Це дозволяє більш ефективно вирішувати навчально - виховні завдання, максимально врахувати особливості  змісту біологічних курсів, вікові особливості учнів, розумне поєднання  раціонального та емоційного у викладанні  та навчанні.                                                                                                                                             Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти вимагає будувати навчально-виховний процес на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів. Особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів, діяльнісний спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, а компетентнісний сприяє формуванню ключових, загально - предметних і предметнихкомпетентностей.  
   Питання формування ключових компетентностей  були детально розглянуті на майстер-класі. Галина Львівна поділилася досвідом своєї роботи, продемонструвала нові форми роботи "Кластер", діаграма Вена, метод проектів та їх практичне застосування на уроках біології.




                                                                                                                        

Немає коментарів:

Дописати коментар