№з\п
|
Тема уроку
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
Примітка
|
|
Вступ (4год.)
|
|
|
|
1.
|
Біологія
– наука про життя.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
2.
|
Науки,
що вивчають життя. Методи вивчення організмів.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
3.
|
Основні
властивості живого.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
4.
|
Різноманітність
життя (на прикладах тварин, рослин,
грибів, бактерій). Поняття про Віруси.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
|
Тема 1. Клітина (10 год.)
|
|
|
|
5.
|
Клітина
- одиниця живого.
Історія
вивчення клітини.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
6.
|
Збільшувальні
прилади (лупа, мікроскопи)..
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Практична робота:
1.
Будова світлового мікроскопа та робота
з ним.
|
7.
|
Будова клітини на світлооптичному та
електронно-мікроскопічному рівнях.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Практична робота:
2.Виготовлення
мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного
мікроскопа.
|
8.
|
Будова
рослинної клітини.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Лабораторне дослідження1:
Будова
клітини листка елодеї.
|
9.
|
Будова
рослинної і тваринної клітини.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Лабораторне дослідження2:
Рух
цитоплазми в клітинах листка елодеї
|
10.
|
Надходження
речовин у клітину.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
11.
|
Утворення
нових клітин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
12.
|
Ріст
клітин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
13.
|
Основні
положення клітинної теорії.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
14.
|
Узагальнення вивченого по темі
«Клітина»
|
|
Повторити
матеріал теми
|
|
|
Тема 2. Одноклітинні організми (9год.)
|
|
|
|
15.
|
Евглена
зелена, амеба, інфузорія -
одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова,
роль у природі).
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Лабораторне дослідження3
Спостереження
інфузорій
|
16.
|
Паразитичні
одноклітинні організми.Хвороби людини, що викликаються одноклітинними
тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
17.
|
Хламідомонада,
хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси
життєдіяльності, будова, роль у природі).
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
18.
|
Дріжджі
– одноклітинні гриби.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
19.
|
Бактерії
– найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.
Роль бактерій у природі та значення в житті людини.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
20.
|
Вольвокс
- колоніальний організм.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
21.
|
Губка
та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
22.
|
Міні-проект (за
вибором)
Чому
скисає молоко?
Корисний
йогурт.
Живі
фільтри.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
23.
|
Узагальнення
вивченого по темі «Одноклітинні організми»
Контрольна
робота №1.
|
|
Повторити
матеріал теми
|
|
|
Тема 3.
Рослини (20 год.)
|
|
|
|
24.
|
Рослина
– живий організм.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
25.
|
Фотосинтез
як характерна особливість рослин
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
26.
|
Живлення
(мінеральне, повітряне) рослин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
27.
|
Дихання
рослин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
28.
|
Рухи
рослин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
29.
|
Будова
рослини. Органи рослин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
30.
|
Клітини
рослин. Тканини рослин.
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
|
31.
|
Корінь:
будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).
|
|
Опрацювати
§ стор.
|
Лабораторне дослідження4
будова кореня;
|
32.
|
Узагальнення
вивченого по темі «Рослини ч.1»
|
|
Повторити
матеріал теми
|
|
понеділок, 28 серпня 2017 р.
Календарно-тематичне планування уроків біології у 6 класі за новою програмою
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар