понеділок, 28 серпня 2017 р.

Календарно-тематичне планування уроків біології у 6 класі за новою програмою

№з\п
Тема уроку
Дата проведення
Домашнє завдання
Примітка

Вступ (4год.)



1.
Біологія – наука про життя. 

Опрацювати §       стор.

2.
Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.

Опрацювати §       стор.

3.
Основні властивості живого.

Опрацювати §       стор.

4.
Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси.

Опрацювати §       стор.


Тема 1. Клітина (10 год.)



5.
Клітина - одиниця живого.  
Історія вивчення клітини.

Опрацювати §       стор.

6.
Збільшувальні прилади (лупа, мікроскопи)..


Опрацювати §       стор.
Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа  та робота з ним. 
7.
Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.


Опрацювати §       стор.
Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
8.
Будова рослинної клітини.


Опрацювати §       стор.
Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
9.
Будова рослинної і тваринної клітини.

Опрацювати §       стор.
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї
10.
Надходження речовин у клітину.

Опрацювати §       стор.

11.
Утворення нових клітин.

Опрацювати §       стор.

12.
Ріст клітин.

Опрацювати §       стор.

13.
Основні положення клітинної теорії.


Опрацювати §       стор.

14.
Узагальнення вивченого по темі «Клітина»

Повторити матеріал теми



Тема 2. Одноклітинні   організми (9год.)



15.
Евглена зелена, амеба,   інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).


Опрацювати §       стор.
Лабораторне дослідження3
Спостереження інфузорій
16.
Паразитичні одноклітинні організми.Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби).

Опрацювати §       стор.

17.
Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Опрацювати §       стор.

18.
Дріжджі – одноклітинні гриби.

Опрацювати §       стор.

19.
Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій.
Роль  бактерій у природі  та значення в житті людини.

Опрацювати §       стор.

20.
Вольвокс - колоніальний організм.

Опрацювати §       стор.

21.
Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми.

Опрацювати §       стор.

22.
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі фільтри.

Опрацювати §       стор.

23.
Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми»
Контрольна робота №1.

Повторити матеріал теми


Тема 3. Рослини (20 год.)



24.
Рослина – живий організм.

Опрацювати §       стор.

25.
Фотосинтез як характерна особливість рослин

Опрацювати §       стор.

26.
Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.

Опрацювати §       стор.

27.
Дихання рослин.

Опрацювати §       стор.

28.
Рухи рослин.

Опрацювати §       стор.

29.
Будова рослини. Органи рослин.

Опрацювати §       стор.

30.
Клітини рослин. Тканини рослин.

Опрацювати §       стор.

31.
Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).

Опрацювати §       стор.
Лабораторне дослідження4
будова кореня;

32.
Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1»


Повторити матеріал теми



Немає коментарів:

Дописати коментар